GODMORGON

åh vilken seg start på dagen. orkar inte vara hemma idag, vill göra något! borde väl skriva på so fördjupningen men :( jaja.

föressten! vet ni vem som var i sundals ryr(här på landet där jag bor) igår? JO SJÄLVASTE RUPERT GRINT!!!! alltså Ron i harry potter. och jag älskar verkligen harry potter så är ett stort fan av han ju. dom spelade in någon ny film. och något som är ännu häftigare är att han var hos min barndomsvän/klasskamrat filippa arnås och spelade in i ett av hennes hus. synd bara att jag inte var där och träffade honom men ändå, hur coolt är det inte att han var här i lilla sundals ryr liksom?!




bli ju inte lite avundsjuk på filippa och hennes familj, haha :D här fick hon en atugraf(stav) av han, på sin egen sko. bild tagen från hennes fb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0