GODNATT

hej. haft en bra dag? inte jag. men har iallafall fått ihop lite pengar. nu har jag ätit mig mätt och fet på chips. får tränas bort imorgon, efter göteborgsvarvet.

har även redan börjat fundera på hösten. ska gå i vänersborg. jag bor i sundals ryr, en mil från brålanda. alltså en mil från en busshållsplats. först måste jag på något sätt ta mig till brålanda, och sen ta en buss därifrån till stan. fan vilken jävla tid det kommer ta i skillnad mot dom som bor i stan. ja att bo på landet har sina nackdelar, ganska många enligt mig!

att skaffa egen lägenhet hade ju varit drömmen. eller hyresgäst kanske det hette, minns inte. skulle aldrig klara av studentlägenhet, att bo med massa annat folk. tror jag. 

fan vad allt ska va komplicerat. nä nu blir det sängen innan jag blir ännu mer irriterad. vi hörs imorgon efter gbgvarvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0